Ik heb het antwoord niet voor je, maar misschien vind je het wel leuk om eens ervaringen uit te wisselen over het editen met Vegas (in Nederland)? gr, Mark
Translation of last post (from Google translation:
I not have the answer for you, but perhaps find you it well nicely once experiences from to change over the editen with Vegas (in the Netherlands)? gr, Mark
John it was not show up at. Soo Vegas did only preparing tthe video. But for a strange reason it's works now. I don't understand why but 'm happy. I'll making a DVD from DIvx.
Thanks!
Carlo
P.s. Mard dat vind ik een uitstekend idee. Ik heb via verschillende kanalen in nederland geprobeerd een gebruikersgroep op te zetten, maar daar reageerd geen hond op. Goed idee dus!
Sorry guys,
Here a few words in dutch for Marc from the Netherlands
Marc volgensn mij zijn wij de enige die Vegas gebruiken in Nederland. Ongelovelijk om te lezen dat jij ook, net als ik, zoveel moeite heb gedaan om Vegas aan de man te brengen. Ik heb via nieuwsgroepen een kleine gebruikersgroep opgezet van inmiddels 4 personen. Ik ga vandaag 2 weken op vakantie naar Marokko en ben 13 oktober weer terug. Stuur me even een mailtje naar carlo@isgek.nl Voorbeelden van mijn werk vind je op vuur.nl/video sommige met Vegas gemonteerd.