Bug rendu audio

LOOK wrote on 7/26/2020, 10:12 AM

Bonjour / Bonsoir

Il y'a une heure de çela, j'ai finalisé mon montage sur Sony Vegas Pro 16, cependant je constate qu'en incrustant des effets sonores tels que "réverbération" ou encore "distorsion", ceux là disparaissent une fois le rendu terminé. C'est à dire que lorsque j'ai ouvert le fichier vidéo les effets n'étaient plus présents.

Je vous pris de faire le nécessaire pour me venir en aide, s'il vous plaît.

Bien à vous.

Comments

rraud wrote on 7/26/2020, 12:44 PM

FR > EN:

LOOK wrote on 7/26/2020, 11:12 AM Hello good night An hour ago, I finalized my editing on Sony Vegas Pro 16, however I noticed that by embedding sound effects such as "reverberation" or "distortion", these disappear once the rendering is finished . That is to say that when I opened the video file the effects were no longer present. I ask you to do whatever is necessary to come to my aid, please.

Disappear? As in, it does no render the effect, or the Plug-in is removed from the track or event

LOOK wrote on 7/26/2020, 1:00 PM

Oui voila exactement,

Le logiciel ne rend pas l'effet, j'aimerai si possible, être éclairé sur la raison du problème

Cordialement.

rraud wrote on 7/27/2020, 10:48 AM

Can you hear the effects in preview playback? Confirm "Bypass all audio effects" is not engaged

Pouvez-vous entendre les effets lors de la lecture de l'aperçu, vérifiez que «Contourner tous les effets audio» n'est pas activé