Hello,
I'm interested in buying the VEGAS Edit (EDU) version but I got some questions regarding the license:
-How many devices can I register here? I know that with the 365 abonnement I can register one and with a bought license 2, does that mean I can register 2 devices with VEGAS Edit (EDU)?
-Do I keep the Licence after I finished my college? Or do I have to verify on a regular base that I'm still a student?
-When I buy VEGAS Edit (EDU), will I get the VEGAS Pro programm and does it include FX Effects?
Thanks for your help in advance
Hallo,
ich habe interesse daran mit VEGAS Edit (EDU) zu kaufen und habe ein paar Fragen bezüglich der Lizenz:
-Wieviele Geräte kann ich mit dieser Lizenz registrieren, ich weiß aus einem anderen Foren post das ich mit der normalen Lizenz 2 geräte und mit dem Abonnement 1 Gerät registrieren kann, wie verhält es sich hier mit der EDU version
-Ist die Lizenz permanent? Also ist es mir möglich diese zu behalten auch nach meinem Studium?
-Wenn ich VEGAS Edit (EDU) kaufe, ist auch hier VEGAS Pro inklusive mitsamt FX Effects?